Śródziemie Fanon Wiki
Advertisement

Wargorr Wielki Lord Stworzyciel, Pan i Władca świata - stworzył Saurona. Pochodzi z nieznanej rasy. Narodził się 200000 przed wydarzeniami z Władcy Pierścieni. Krążą pogłoski, że stworzył cały świat Śródziemia i razem z Tomem Bombadilem i Mściborem Bóławieckim rządzą nim.

Biografia[]

Młodość[]

Niewiele wiadomo o jego młodości. Podobno stworzył pierwszą gwiazdę jak miał zaledwie 3 lata! Cały świat stworzył w wieku 45000 lat. Tworzył go rok potem sześć lat odpoczywał.

Wiek średni, ale dla niego to i tak młodość[]

123000 lat od stworzenia świata Wargorr udał się na na niego, aby zaznać ciszy i spokoju. Wieśniacy, którzy dowiedzieli się, że w Śródziemiu urzęduje sam Stworzyciel, Pan i Władca świata ciągle go nawiedzali prosząc o powiedzenie przyszłości, zapewnienie szczęścia, zdrowia itp.

Stworzenie Toma Bombadila[]

Wargorr zdenerwowany stworzył swoich asystentów Toma Bombadila i Mścibora Bóławieckiego, aby wyręczali go w odpowiadaniu wieśniakom. Dał im część swojej mocy i od teraz Bombadil i Bóławiecki są jego prawą i lewą ręką.

Mniej więcej obecnie (przed akcją Władcy Pierścieni)[]

Wargorr żyje teraz z dala od wsi i miast, w niezakłócanym niczym spokoju i ciszy. Dla rozrywki stworzył Saurona, któremu dał Jedyny Pierścień, i patrzył co się wydarzy potem.

Koniec Władcy Pierścieni[]

Gdy hobbici wrzucają Jedyny Pierścień do wulkanu, Wargorr zadowolony z obiegu akcji, stworzył Firona[1], któremu dał NieJedynyBoDrugi Pierścień. I patrzył znów co się stanie.

Charakterystyka Postaci[]

Wygląd zewnętrzny[]

Wargorr to krępej postury mężczyzna nieznanej rasy, noszący czarną zbroję i pelerynę zwieńczoną dwoma naramiennikami. Ma hełm z dwoma rogami: jednym całym i jednym połamanym. Posiada też niebieskie oczy, które samodzielnie potrafią wytwarzać światło.

Charakter[]

Mimo groźnego wyglądu jest miły i pomocny w stosunku do ludów Śródziemia, jednak z powodu introwertycznej natury nie lubi kontaktu z nimi. Jednak ma dwie strony: zazwyczaj miłą i pomocną, ale gdy się zdenerwuje - wredną i złą. Stara się jednak zachowywać spokój i pogodę ducha.

  1. "sau" znaczy po rumuńsku "lub". Synonimem do "lub" jest "bądź". "Bądź" po rumuńsku to "fi". Więc Sauron = Firon.
Advertisement